Jumaat, 19 Februari 2010

LIM KIT SIANG: MANGKUK TINGKAT ATAU MANGKUK JAMBAN?

BANDAR JENGKA, 19 Feb (Bernama) -- Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata sidang khas Parlimen bagi membincangkan usul untuk menggugurkan dakwaan kes liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah sesuatu yang tidak berasas.

Perdana Menteri berkata perbicaraan kes liwat berkenaan bukanlah "perbicaraan politik", sebaliknya ia adalah "perbicaraan peribadi".

"Ia tidak melibatkan soal dasar kerajaan, tidak melibatkan apa nama pendirian kerajaan pun, ini soal seseorang (Mohd Saiful Bukhari Azlan) yang telah membuat aduan, yang bekerja di pejabatnya sendiri (sebelum ini), ini urusan peribadi sebenarnya," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Konvensyen Umno Pahang, di sini, Jumaat.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Penasihat DAP Lim Kit Siang yang meminta satu sidang khas Dewan Rakyat diadakan kerana kes itu disifatkan Lim telah menjadi bahan jenaka masyarakat dunia.

Mengulas lanjut berkenaan sidang khas, Najib berkata: "Hanya perkara berhubungan kepentingan nasional, ini merupakan perkara peribadi dan tidak kena mengena langsung dengan kerajaan ". - BERNAMA

PEMUDATAMANPERUDA - Apa punya mangkuk la mamat sekor ni, langsung tak logik mintak diadakan satu sidang khas Dewan Rakyat berkenaan kes liwat anWAR...lu kena ingat, ini Dewan Rakyat tempat bincang pasal rakyat punya masalah, itu liwat punya masalah Mahkamah selesai la...apa pasal lu mau bawak ini masalah masuk dalam dewan rakyat, memang lu tak boleh pikir ka? lu punya otak mana letak? lu punya otak letak itu mangkuk tingkat punya tempat atau mangkuk jamban punya tempat? haiya, apa la lu ni...balik China la tanam kangkong...bikin orang lain susah...

0 ulasan:

Catat Ulasan

KOMUNITI CERIA AIDC

PEMUDA TAMAN PERUDA © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute